Skip to main content

Nyu handlu strategii i systemów


CNN: Szybkość - jedyna zaleta HFT nie tak szybka Vasant Dhar mianowany redaktorem naczelnym Big Data Data Science and Prediction Financial Times: Szkoły biznesu stają przed problemem Trudna przyszłość CNBC: Jak Facebook może zarabiać na danych Wired Magazine: Zapłacić za Twoje dane na Facebook Financial Times: Lekcje na rzecz prywatności z kradzieży danych firmy Sonys CIO Magazine: Dont Gamble Twoja reputacja firmy na temat zarządzania danymi Forbes: nowa faza dla branży wydawniczej Vasant Dhar jest badaczem danych, którego badania dotyczą następujących zagadnień: kiedy komputery podejmują lepsze decyzje niż ludzie, Dhars są szerzej rozumianymi zagadnieniami związanymi z zarządzaniem danymi i IT. Badania nad procesem podejmowania decyzji w Dhardzie opierają się na sztucznej inteligencji, uczeniu maszyn i danych dużych i małych. Głównymi obszarami problemowymi poruszanymi w badaniach są finanse, opieka zdrowotna, edukacja, biznes i sport. Na arenie finansowej przykładowo jego główne pytanie stawia pytanie, czy powinieneś ufać swoim pieniędzmi robota. Na przykład patrz tutaj. Podobne pytania dotyczą innych aren. Na przykład komputery mogłyby uczynić lepszych nauczycieli niż ludźmi Czy mogliby oferować cenne porady medyczne dla nas, że eksperci są w stanie dostarczyć Mogli stać się cennymi asystentami coachów Tak jak pięć lat temu wydawało się, że byłoby śmieszne, gdyby myśleć, że komputery mogą prowadzić samochody lepiej niż ludzie w naszym życiu, a jeszcze bezkompromisowe samochody. Komputery coraz więcej podejmują decyzje, a coraz częściej w obszarach, które wymagają ludzkiej oceny. Jak możemy wykorzystać szybkie postępy w dziedzinie inteligencji maszyn w takich obszarach, jak finanse, opieka zdrowotna i edukacja Dhar uczy kursów w zakresie marketingu cyfrowego, strategii handlowych i przewidywania. Profesor Dhar uzyskał tytuł licencjata z indyjskiego instytutu technologii w Delhi, a także doktora filozofii i doktora filozofii z University of Pittsburgh. Paduano Fellow, Profesor Head, Grupa Systemów Informacyjnych Szkoła Stern Szkoła Biznesu Uniwersytet w Nowym Jorku 44 West Fourth Street KMC 8-97 Nowy Jork, NY 10012 telefon: 212.998.0816 fax: 212.995.4228 e-mail: vdharstern. nyu. eduUndergraduate Harmonogramy zajęć Zobacz nasze oferty kursów za pośrednictwem poniższych łączy. Opisy kursów można znaleźć na stronie Albert lub UC Course Index. Aby uzyskać sylabusy, odwiedź stronę Academics Stern UG. Wiosna 2017: popularne kursy oferowane: Analytics dla gospodarki cyfrowej, pozyskiwania danych dla potrzeb analizy biznesowej, modeli decyzji i analizy, matematyki inwestycji, prognozowania danych z serii czasowych. Zmiana kursu, efektywna wiosna 2017: MULT-UB.0035 Strategie i systemy handlowe teraz Robo Advisors i Trading Systemic (Profesor Vasant Dhar) INFO-UB.0070 Globalizacja, otwarta innowacja i Crowdsourcing to innowacja cyfrowa i Crowdsourcing (prof. Natalia Levina) Nowa strona internetowa dla działalności operacyjnej: źródło dla studentów w celu uzyskania informacji na temat kursów i pracy postings. NYU Szkoła Biznesu Szkoła Biznesu Szkoła Wyższa Szkoła Biznesu Szkoła zawodowa Wyłączenia z rozkładów zajęć Zajęcia nie będą spotykać się na: Zajęcia będą się odbywały na temat: Opisu kursu i celów uczenia SKŁADNIENIA KURSU Ponieważ rynki finansowe stają się bardziej elektroniczne i bardziej płynne, wymagany jest większy stopień wiedzy na temat systemów i analityki w celu konkurowania. Kurs ten uczy studentów, jak nowoczesne rynki finansowe funkcjonują jako sieć systemów i przepływów informacji oraz jak korzystać z informacji pochodzących z rynków podejmowania decyzji, a także budować i wdrażać systematyczne moduły komputerowe do handlu. Przemysł finansowy, o którym dzisiaj wiadomo, dziś nie istniałby bez wysokowydajnych systemów informacyjnych. Systemy te umożliwiają rynki poprzez elektroniczne pośrednictwo i usługi wspomagające, takie jak dane i wsparcie analityczne, płatności, rozliczenia, uwierzytelniania i reprezentacji. Są coraz częściej wykorzystywane do wspierania lub podejmowania decyzji dotyczących podejmowania lub kontrolowania pewnego rodzaju ryzyka, co wiąże się z finansowymi, operacyjnymi i regulacyjnymi. Kurs rozpoczyna się od opisu rynków finansowych, w szczególności kapitału własnego, waluty, stałego dochodu i towarów oraz systemów, które umożliwiają im. Uwzględniamy wymianę, ECN i inne rynki dealerów oraz informacje, które emitują z nich. Zapewnia to tło większości kursu obejmujące projektowanie, ocenę i realizację strategii handlowych, powszechnie używanych przez profesjonalistów z różnych rynków. Rosnące zainteresowanie, zwłaszcza w zakresie systematycznych strategii handlowych i systemów egzekwowania ze względu na ich skalowalność i przejrzystość. Kurs przekłada się na równowagę między teorią a praktyką, bazując na dyskusji w obecnym stanie rynków finansowych. Starsi menedżerowie portfeli z branży są zapraszani do egzaminów okresowych, a uczniowie są zachęcani do jak najlepszego wykorzystania tych wizyt. Kurs wymaga od uczniów kilku praktycznych ćwiczeń z prawdziwymi danymi rynkowymi. Ćwiczenia zaczynają się od przeglądu prostych koncepcji ryzyka i powrotu oraz postępu w proste strategie handlowe, które uczniowie budują i oceniają. Celem jest pomaganie zrozumieć, jak oceniać rynki w sposób uporządkowany i naukowy, aby móc wyciągnąć wnioski z analizy. Kurs powinien być interesujący wśród studentów sektora usług finansowych. To nie przekształci cię w eksperta handlowego, który wymaga dużo czasu, wysiłku i bólu. Przyniesie to jednak pojęcia ryzyka i powróci do życia dzięki pracy z prawdziwymi danymi i ćwiczeniami, a także przez ekspertów branżowych opisujących ich podejście do zarządzania funduszami i administracji. Ogólnie rzecz biorąc, kurs powinien dawać wyraźniejsze docenienie faktu, że zrozumienie rynków jest ćwiczeniem budowania teorii, gdzie specjaliści spędzają dużo czasu na zrozumieniu zjawisk rynków wschodzących w celu przełożenia swoich wnikliwych strategii. Te pojęcia są użyteczne niezależnie od Twojego szczególnego zainteresowania branżą finansową, tj. Czy zamierzasz być handlowcem, menedżerem ryzyka, kontrolerem, sprzedawcą lub analitykiem. Samouczenie jest szczególnie ważną częścią tego kursu. Otrzymasz najlepszą wartość z tego kursu, jeśli eksperymentujesz aktywnie z pomysłami i aktywnie konstruujesz i testujesz strategie handlowe zamiast po prostu przychodzić do klasy i spodziewać się, że to, co działa i czego nie robi. Therersquos nic takiego jak nauka przez robienie. Odpowiednio, do twojego projektu przypisano 50 stopni. Więc zacznij wcześnie. Praca poszukiwawcza trwa dłużej niż myślisz. W rzeczywistości Twoje pierwsze zadanie to napisanie 1-2-stronicowego podsumowania tego, co możesz zrobić jako swój projekt. Nawet jeśli skończysz na zmianę tematów, ćwiczenia pomogą Ci rozpocząć myślenie o tym poważnie, zanim dostaniesz się do nitty-piaszczystych ćwiczeń ilościowych. PROJEKT PRZEDMIOTU: Wymagane materiały kursowe MATERIAŁY KURSOWE Ze względu na waluty i bogactwo tematów bardzo trudno jest znaleźć jeden podręcznik, który jest jednocześnie rygorystyczny i praktyczny. W związku z tym nie ma podręcznika do kursu, ale koncentruje się na przeczytaniu, które obejmuje tematy poruszone w wykładach i zadaniach. Niemniej jednak uczniowie zachęcani są do przeglądania Internetu w poszukiwaniu ciekawych książek i odczytów, które pojawiają się okresowo. Dla przykładu, przydatne podręczniki to: nowe systemy i metody obrotu, Perry Kaufman, Wiley 2004 (czwarta edycja) Powyższy podręcznik jest nastawiony na praktykę kosztem teorii i zawiera szczegółowy opis opisy wskaźników i metod rynkowych, co czyni je dobrym odniesienia. Nie jest on matematycznie rygorystyczny, ale przydatny w pomaganiu w rozważaniu kwestii związanych z pomiarami za pomocą danych z serii czasowych, powszechnie stosowanych typów wskaźników do opisywania stanów rynkowych oraz modeli wanilii, z których menedżerowie portów opracowują bardziej skomplikowane strategie. Niedawna książka, która opisuje na wysokim poziomie podstawy dla ilościowych strategii handlowych, to: Inside the Glass Box: prosta prawda o ilościowym handlu, Rishi Narang, 2009 Oprócz odczytów, kurs dostarczy zestawów danych, które będą wykorzystywane do zadania. Zadania są proste i mają służyć jako podstawa do myślenia o bardziej wyszukanych strategiach handlowych, które można budować dalej. Aby zachować dostęp do materiałów, wszystkie przykłady są ilustrowane w programie Excel. Artykuły użyte w kursie są następujące: 1. Modele alfa (rozdział 3 Narang) 2. Życie na koncie Sharpersquos: obejmuje pomiary wydajności, zwłaszcza współczynnik Sharpe Ratio i jego imitacje 3. BARRA na Campus: przedstawia ogólny przegląd ryzyka i jego pomiar 4. Systemy obserwacji trendów (rozdział 8 Kauffman) 5. Uzgadnianie sił strukturalnych w stosunku do dolara, raport z badań DB: stanowi bazę makroekonomiczną dla handlu walutami. 6. Przewodnik po kursie wymiany walut dla DB: przedstawia różne podejścia do budowania strategii handlu walutami 7 8. Wywiad z Williamem Eckhardtem z "New Market Wizards": opowiada o założeniach dotyczących zachowań rynkowych, które leżą u podstaw strategii handlowej Ponieważ jednym z głównych celów kursu jest dostarczenie praktycznych umiejętności w opracowywaniu i zrozumieniu strategii handlowych dostarczono kilka zestawów danych, w tym: 1. Codzienne dane dotyczące gotówki firmy SampP500 w latach 1960-2005 2. Codzienne dane dla wybranego kuratora stopa zwrotu, przyszłe przychody, futures na akcje i kontrakty terminowe na towary 3. Dane fundamentów (bilans handlowy) dla walut (dostosowane do indeksu dolara) 4. Podstawowe dane dotyczące agregowanych kapitałów 5. Dane dotyczące akcji dla transakcji rozproszonych (pary) Wszystkie materiały (z wyjątkiem artykułów z opóźnieniem i informacji nieelektronicznych) są publikowane na stronie internetowej klasy. Studenci są również zachęcani do zapoznania się z Internetem materiałów związanych z kursem. Elementy oceny WYMAGANIA I OCENA Ponieważ jest to kurs praktyczny, jest kilka małych zadań związanych z analizą danych. Musisz mieć rozsądne umiejętności w programie Excel, aby wykonywać te zadania. Jest ich do sześciu. Musisz także uczestniczyć w dyskusji na temat klasy i przystępnie przedstawić swoje analizy w klasie. Każda klasa, w której należne jest przypisanie, rozpocznie się od wybrania losowego kilku studentów, aby zaprezentować swoje wyniki. Ponadto musisz podać papier opisujący pełną strategię handlową. Korzystne jest, jeśli strategia ta zostanie wykazana przy użyciu danych i analiz, ale akceptowalne są też analizy konceptualne. Przykłady rzeczy, które można zbadać to: byk Czy istnieją jakieś powiązania między obecną zmiennością a przyszłymi dochodami w akcjach, obligacjach i walutach lub na giełdach towarowych Jakie wskaźniki makroekonomiczne wykazywały wywierany wpływ na jakie rynki i co może wyjaśnić ten byk W jakich warunkach Byłbyś oczekiwał, że zautomatyzowany przedsiębiorca osiągnie lepsze wyniki w stosunku do człowieka i dlaczego zaprojektuje i ocenia podstawy lub techniczną strategię handlową dla handlu indeksami, poszczególnymi zasobami, ETF itp. Byk Jaki będzie rynek handlu elektronicznego w ciągu 5 lat i dlaczego jakie są implikacje tej struktury dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych bull engineer to system, w którym można opisać warunki rynkowe, na podstawie których zarobiłby i stracił pieniądze. Jak postawiłabyś takiego systemu dla inwestora Byk Czy handel wysokonakresowy wart jest Na jakich rynkach Dlaczego i dlaczego nie nie ma ostatecznego egzaminu. Podział według klasyfikacji jest następujący. ja. Zadania: 50 pkt ii. Raport okresowy dotyczący strategii handlowej: 40 punktów iii. Uczestnictwo w zajęciach i uczestnictwo w zajęciach: 10 punktów Zadania będą dotyczyły następujących typów pytań: 1. Czy w przeszłości istniała korelacja między zmiennością rynku kapitałowego a kierunkiem 2. Jakie typy modeli następujących modeli działały historycznie w kapitale własnym, w walutach i dochodach stałych rynki i dlaczego Porównujesz modele 3. Jakie są strategie ldquomarket neutralrdquo Jak i kiedy robi handel parami 4. Czy istnieją jakieś powiązania między podstawami, np. bilansem handlowym, stóp procentowych itp. czy dolarem 5. Czy ldquomarket anomaliesrdquo tradable Czy jest to możliwe do przewidywania zaskoczenia zarobków Dlaczego i dlaczego nie Projekty grupowe Wytyczne dotyczące projektów grupowych Działalność związana z działalnością grupową. W konsekwencji uczenie się, jak skutecznie pracować w grupie jest kluczową częścią edukacji biznesowej. Każdy członek powinien mieć równy udział w obciążeniu pracą gruprsquos. Jako taki interesujesz się zaangażowaniem we wszystkie aspekty projektu. Nawet jeśli dzielisz pracę, a nie prace nad każdym kawałkiem, nadal jesteś odpowiedzialny za każdą część. Projekt grupy będzie klasyfikowany jako całość: jego różne składniki nie zostaną ocenione osobno. Twoje egzaminy mogą zawierać pytania, które opierają się na aspektach Twoich projektów grupowych. Zaleca się, aby każda grupa założyła gruntowne zasady na początku procesu, aby ułatwić wspólną pracę, w tym proces rozwiązywania problemów w celu rozwiązywania konfliktów. W rzadkiej sytuacji, w której uważasz, że członek grupy nie sprawuje uczciwego udziału w pracy, zachęcasz się, aby nie rozwiązywać problemów do momentu, w którym stają się poważne. Jeśli nie możesz rozwiązywać konfliktów wewnętrznie po swoich staraniach, powinny być zwrócone mi do głowy, a ja będę pracować z Państwem, aby znaleźć rozwiązanie. Po zakończeniu każdego projektu zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza oceny rówieśniczej w celu oceny wkładu każdego z członków grupy (w tym własnego wkładu). Jeśli istnieje zgoda co do tego, że członek grupy nie przyczynił się do sprawiedliwego podziału pracy na projekt, rozważę tę opinię podczas oceniania. W NYU Stern staramy się nauczyć wymagających kursów, które pozwolą uczniom wykazać się opanowaniem przedmiotu. Ogólnie rzecz ujmując, uczniowie studiów licencjackich mogą spodziewać się podziału wykształcenia, w którym: 25-35 uczniów może spodziewać się Arsquos za doskonałą pracę 50-70 uczniów może spodziewać się Brsquos na dobrą lub bardzo dobrą pracę 5-15 uczniów może spodziewaj się otrzymać Crsquos lub mniej na wystarczającą lub niższą pracę Pamiętaj, że chociaż szkoła używa tych zakresów jako przewodnika, faktyczna dystrybucja tego kursu i twojej własnej klasy będzie zależała od tego, jak właściwie jesteś w trakcie tego kursu. Ponowne skoordynowanie Proces przypisywania ocen ma być bezstronną oceną. Uczniowie są zachęcani do przestrzegania uczciwości i autorytetu systemu klasyfikacji profesorskwosów i zniechęcają się do podejmowania przez nich arbitralnych wyzwań. Jeśli uważasz, że został popełniony niezamierzony błąd w klasyfikacji indywidualnego zadania lub w ocenie ogólnej oceny kursu, można złożyć prośbę o ocenę ponownej oceny. Musisz przesłać takie wnioski na piśmie do mnie w ciągu 7 dni od otrzymania oceny, w tym krótkiego pisemnego oświadczenia, dlaczego uważasz, że został popełniony błąd w klasyfikacji. Profesjonalna odpowiedzialność za to szkolenie Obecność w klasie jest niezbędna dla Twojego sukcesu w tym kursie i stanowi część twojego wykształcenia. Wyzwolona nieobecność może być przyznawana tylko w przypadkach poważnej choroby, poważnych sytuacji rodzinnych lub przestrzegania wyznania i musi być udokumentowana. Rozmowy kwalifikacyjne i niezgodne plany podróży są uważane za nieuzasadnione nieobecności. Gdzie tylko jest to możliwe, proszę powiadomić mnie wcześniej o zwolnieniu. Wkład w klasie stanowi istotną część twojego wykształcenia i stanowi ważną część naszego wspólnego doświadczenia w nauce. Twój aktywny udział pomaga mi oceniać Twoje ogólne wyniki. Możesz w tej dziedzinie doskonalić się, jeśli dojdziesz do klasy na czas i przyczynij się do tego kursu poprzez: Zapewnienie silnych dowodów na przemyślenie materiału. Rozszerzenie dyskusji poprzez wnoszenie znaczących uwag i pytań. Słuchaj uważnie w klasie. Pokazując zainteresowanie Twoich rówieśników komentarzami, pytaniami i prezentacjami. Dostarczanie konstruktywnych informacji zwrotnych do swoich rówieśników w stosownych przypadkach. Późne przydziały nie zostaną zaakceptowane lub zostaną ukarane kary umownej, chyba że udowodniono poważną chorobę lub sytuację rodzinną. Wyjątki od tej zasady ze względu na przestrzeganie religijności lub obowiązki obywatelskie będą udostępniane tylko wtedy, gdy cesja nie może być w rozsądny sposób zakończona przed upływem terminu i ustalasz z wyprzedzeniem z wyprzedzeniem. Do klasy na czas i pobyt do końca okresu szkolnego. Chronicznie przybywający późno lub wychodząc z klasy wcześnie jest nieprofesjonalny i destrukcyjny dla całej klasy. Powtarzające się opóźnienie będzie miało wpływ na ocenę. Przed rozpoczęciem zajęć należy wyłączyć wszystkie urządzenia elektroniczne. Laptopy, telefony komórkowe i inne urządzenia elektroniczne są rozproszone dla każdego. Ogólne zasady Zachowania Szkoła oczekuje, że uczniowie będą zachowywać się z szacunkiem i profesjonalizmem w stosunku do wykładowców, studentów i innych obecnych na zajęciach i będą postępować zgodnie z zasadami określonymi przez instruktora do zachowania w klasie. Studenci, którzy tego nie zrobią, mogą zostać poproszeni o opuszczenie klas. Współpraca w zakresie zaliczenia z oceną Studenci nie mogą pracować razem na zaszeregowanym zespole, chyba że instruktor wyrazi wyraźne pozwolenie. Ocena kursu Ocena kursu jest ważna dla nas i dla studentów, którzy są po Ciebie. Proszę wypełnij je w zamyśleniu. Uczciwość uczelni Integrity ma kluczowe znaczenie dla procesu uczenia się i wszystkiego, co robimy tutaj w NYU Stern. Jako członkowie naszej wspólnoty wszyscy studenci zgadzają się przestrzegać Kodeksu Postępowania Studenta Stanu USA w stanie Nowy Jork, który obejmuje zobowiązanie do: Uczestniczenia we wszystkich aspektach pracy naukowej, w tym, ale nie ograniczając do przygotowania i zakończenia egzaminów, dokumentów oraz wszystkie inne wymogi związane z kursem, nie angażując się w jakąkolwiek metodę lub środki, które stanowią nieuczciwą przewagę. Wyraźnie przyznaję się do pracy i wysiłków innych podczas składania prac pisemnych jako własnych. Pomysły, dane, bezpośrednie cytaty (które powinny być oznaczone cudzysłowami), parafrazowanie, ekspresja kreatywna lub jakiekolwiek inne włączenie pracy innych powinny być w pełni odwołane. Powstrzymaj się od zachowywania się w sposób świadomy wspierania, asystowania lub w jakikolwiek sposób próby umożliwienia innej osobie naruszenia Kodeksu Postępowania. Nasze wsparcie obejmuje również zgłaszanie wszelkich zaobserwowanych naruszeń niniejszego Kodeksu Postępowania lub innych polityk szkolnych i uniwersyteckich, które mają negatywny wpływ na społeczność tubylczą w Nowym Jorku. Cały Kodeks Postępowania Studenta Stanu Stern stosuje się do wszystkich uczniów zapisanych na kursy Stanu i można je znaleźć tutaj: Aby zapewnić integralność naszej społeczności naukowej, zadania prozy przesłane do Tablicy zostaną przekazane do Turnitin. Turnitin porównuje Twoje zgłoszenie z bazą danych wcześniejszych zgłoszeń do Turnitin, aktualnych i zarchiwizowanych stron internetowych, periodyków, czasopism i publikacji. Dodatkowo dokument stanie się częścią bazy danych Turnitin. Nagrywanie zajęć Twoja klasa może być nagrana w celach edukacyjnych Studenci niepełnosprawni Jeśli masz wykwalifikowaną niepełnosprawność i potrzebujesz zakwaterowania akademickiego w jakimkolwiek rodzaju podczas tego kursu, musisz powiadomić mnie o tym na początku kursu i dostarczyć list z Centrum Mojżeszowego dla uczniów niepełnosprawnych (CSD, 998-4980, nyu. educsd) weryfikujących rejestrację i przedstawiające zakwaterowanie, które zalecają. Jeśli musisz podjąć egzamin w CSD, musisz przesłać im wypełniony formularz egzaminacyjny do egzaminów co najmniej na tydzień przed zaplanowanym czasem egzaminacyjnym, aby zagwarantować zakwaterowanie. NYU Szkoła Biznesu Szkół Ponadgimnazjalnych Harmonogramy wyjątków Klasa nie spotka się na: Zajęcia będą się odbywały na temat: Opisu Kursów i Celów Szkoleniowych SKŁADNIENIA KURSU Ponieważ rynki finansowe stają się bardziej elektroniczne i bardziej płynne, do konkurowania wymagany jest większy stopień wiedzy o analityce i systemach. Kurs ten uczy studentów, jak funkcjonują nowoczesne rynki finansowe i jak wykorzystać informacje pochodzące z tych rynków do podejmowania decyzji, a konkretnie budowania i wdrażania systematycznych komputerowych modeli do obrotu. Kurs obejmuje podstawę, ocenę i realizację strategii handlowych, które są powszechnie stosowane przez profesjonalistów na rynkach finansowych. Coraz bardziej wzrasta zainteresowanie systematycznymi strategiami handlowymi i systemami realizacji ze względu na ich spójność w podejmowaniu decyzji, ich przejrzystości i skalowalności. Głównym celem tego kursu jest zrozumienie istoty systematycznego handlu, którego podstawowymi elementami są podstawy do tworzenia ldquoalpha, rdquo oraz sposobów myślenia i kontroli różnych rodzajów ryzyka związanych z systematycznymi systemami obrotu. Kurs przekłada się na równowagę między teorią a praktyką, bazując na dyskusji w obecnym stanie rynków finansowych. Starsi menedżerowie portfeli z branży są zapraszani do egzaminów okresowych, a uczniowie są zachęcani do jak najlepszego wykorzystania tych wizyt. Kurs wymaga od uczniów kilku praktycznych ćwiczeń z prawdziwymi danymi rynkowymi. Ćwiczenia zaczynają się od przeglądu prostych koncepcji ryzyka i powrotu oraz postępu w proste strategie handlowe, które uczniowie budują i oceniają. Celem jest pomaganie zrozumieć, jak oceniać rynki w sposób uporządkowany i naukowy, aby móc wyciągnąć wnioski z analizy. Kurs powinien być interesujący wśród studentów sektora usług finansowych. To nie przekształci cię w eksperta handlowego, który wymaga dużo czasu, wysiłku i bólu. Przyniesie to jednak pojęcia ryzyka i powróci do życia dzięki pracy z prawdziwymi danymi i ćwiczeniami, a także przez ekspertów branżowych opisujących ich podejście do zarządzania funduszami i administracji. Ogólnie rzecz biorąc, kurs powinien dawać wyraźniejsze docenienie faktu, że zrozumienie rynków jest ćwiczeniem budowania teorii, gdzie specjaliści spędzają dużo czasu na zrozumieniu zjawisk rynków wschodzących w celu przełożenia swoich wnikliwych strategii. Te pojęcia są użyteczne niezależnie od Twojego szczególnego zainteresowania branżą finansową, tj. Czy zamierzasz być handlowcem, menedżerem ryzyka, kontrolerem, sprzedawcą lub analitykiem. Samouczenie jest szczególnie ważną częścią tego kursu. Otrzymasz najlepszą wartość z tego kursu, jeśli eksperymentujesz aktywnie z pomysłami i aktywnie konstruujesz i testujesz strategie handlowe zamiast po prostu przychodzić do klasy i spodziewać się, że to, co działa i czego nie robi. Therersquos nic takiego jak nauka przez robienie. Odpowiednio, do twojego projektu przypisano 50 stopni. Więc zacznij wcześnie. Praca poszukiwawcza trwa dłużej niż myślisz. W rzeczywistości Twoje pierwsze zadanie to napisanie 1-2-stronicowego podsumowania tego, co możesz zrobić jako swój projekt. Nawet jeśli skończysz na zmianę tematów, ćwiczenia pomogą Ci rozpocząć myślenie o tym poważnie, zanim dostaniesz się do nitty-piaszczystych ćwiczeń ilościowych. Istnieją dwa główne cele związane z nauką związane z tym kursem. Pierwszym jest myślenie krytyczne. W szczególności, w jaki sposób przekształcić pomysł obrotu w konkretny opis, który można opisać i modelować ilościowo, w tym przypadku przy użyciu arkuszy kalkulacyjnych. Arkusze kalkulacyjne z różnych przypisań można używać jako ldquotemplatesrdquo do opracowywania bardziej zaawansowanych strategii. Poza przekształcaniem idei w model, uczniowie dowiedzą się, jak wyciągnąć wnioski z modelu i dostarczonych danych. Drugim celem jest skuteczna komunikacja idei, ilościowo, pisemnie i ustnie. PRZEDMIOT TEMATYCZNY (08.02.2017 - 03.05.2017): (Z zastrzeżeniem nieznacznych zmian) Wymagane materiały kursowe MATERIAŁY KURSOWE W tym kursie nie ma wymaganej podręcznika. Poniższa, stosunkowo niedawna książka, opisuje na wysokim poziomie podstawy dla ilościowych strategii handlowych: Inside the Glass Box: prosta prawda o ilościowym handlu, Rishi Narang, 2009 Dla tych studentów, którzy chcą szczegółowych informacji na temat wskaźników rynkowych i pomiaru, podręcznik jest następujący: nowe systemy i metody obrotu, Perry Kaufman, Wiley 2005 Powyższy podręcznik jest nastawiony na praktykę kosztem teorii i zawiera szczegółowe opisy wskaźników i metod rynkowych, co czyni je dobrym referencją. Nie jest on matematycznie rygorystyczny, ale przydatny w pomaganiu w rozważaniu kwestii związanych z pomiarami za pomocą danych z serii czasowych, powszechnie stosowanych typów wskaźników do opisywania stanów rynkowych oraz modeli wanilii, z których menedżerowie portów opracowują bardziej skomplikowane strategie. Zestaw aktualnych odczytów zostanie umieszczony na tablicy. Oprócz tych odczytów, kurs dostarczy zestawów danych, które będą używane do zadań. Zadania są proste i mają służyć jako podstawa do myślenia o bardziej wyszukanych strategiach handlowych, które można budować dalej. Aby zachować dostęp do materiałów, wszystkie przykłady są ilustrowane w programie Excel. Artykuły wykorzystywane w kursie obejmują (ale nie ograniczają się do nich): Życie przy Sharpersquos End: obejmuje pomiary wydajności, zwłaszcza Sharpe Ratio i jej naśladowania BARRA na Campus: przedstawia ogólny przegląd ryzyka i jego pomiaru Zgodność sił strukturalnych w sprawie dolara, raport z badań DB: stanowi bazę makroekonomiczną dla handlu walutami Przewodnik po kursie walutowym DB: zapewnia różne podejścia do strategii handlu walutami w różnych fazach czasowych Wywiady z Williamem Eckhardtem z "Nowych rynków": rozmowy na temat statystycznych założeń dotyczących zachowanie rynkowe, które leży u podstaw strategii handlowych, ważność tych założeń oraz konsekwencje, w których donforquot utrzymują artykuł na temat handlu wysokonakładowego artykułami podsumowującymi podejścia dotyczące handlu opartego na wiadomościach Ponieważ jednym z głównych celów kursu jest dostarczenie praktycznych umiejętności w opracowywaniu i zrozumieniu strategii handlowych udostępniono kilka zestawów danych, w tym m. in. lowing: Daily SampP500 dane pieniężne 1960-2005 Dane dzienne dotyczące wybranej waluty, dochodu stałego, futures na akcje i futures na towary Podstawy (dane na temat bilansu handlowego) dla walut (zgodne z indeksem dolara) Podstawowe dane na temat zagregowanych akcji Dane akcje dla spread - (pary) handel Wszystkie materiały (z wyjątkiem artykułów z opóźnieniem i nieelektroniczne informacje) są publikowane na stronie internetowej klasy. Studenci są również zachęcani do zapoznania się z Internetem materiałów związanych z kursem. Elementy oceny WYMAGANIA I OCENA Ponieważ jest to kurs praktyczny, jest kilka małych zadań związanych z analizą danych. Musisz mieć rozsądne umiejętności w programie Excel, aby wykonywać te zadania. Jest ich do sześciu. Musisz także uczestniczyć w dyskusji na temat klasy i przystępnie przedstawić swoje analizy w klasie. Każda klasa, w której należne jest przypisanie, rozpocznie się od wybrania losowego kilku studentów, aby zaprezentować swoje wyniki. Ponadto musisz podać papier opisujący pełną strategię handlową. Korzystne jest, jeśli strategia ta zostanie wykazana przy użyciu danych i analiz, ale akceptowalne są też analizy konceptualne. Przykłady rzeczy, które można zbadać to: Czy istnieją jakieś powiązania między obecną zmiennością a przyszłymi dochodami na rynku kapitałowym, obligacji i walutach lub na rynkach towarowych? Jakie wskaźniki makroekonomiczne wykazywały wywierany wpływ na jakie rynki i co można wytłumaczyć Które typy strategii spodziewać się dobrze na rynkach wschodzących, takich jak Indie, na podstawie doświadczeń na bardziej dojrzałych rynkach w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. W jakich warunkach oczekiwałbyś, że zautomatyzowany przedsiębiorca osiągnie lepsze wyniki niż człowiek i dlaczego? Opracowanie i ocena podstawowej strategii handlowej (np. ldquoDOJIrdquo) na indeksy handlowe, poszczególne zapasy, ETF itp. Jaki będzie wyglądać rynek handlu elektronicznego w ciągu 5 lat i dlaczego jakie są konsekwencje tej struktury dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych Inżynier systemu, w którym można opisać warunki rynkowe, na podstawie których dokonałaby i straciła pieniądze. Jak postawiłabyś takiego systemu dla inwestorów W jakich rynkach jest handel wysoką częstotliwością i dlaczego nie ma ostatecznego egzaminu. Podział według klasyfikacji jest następujący. ja. Zadania: 50 pkt ii. Raport okresowy dotyczący strategii handlowej: 40 punktów iii. Uczestnictwo w zajęciach i uczestnictwo w zajęciach: 10 punktów Projekty grupowe Wytyczne dotyczące projektów grupowych Działalność związana z działalnością grupową. W konsekwencji uczenie się, jak skutecznie pracować w grupie jest kluczową częścią edukacji biznesowej. Każdy członek powinien mieć równy udział w obciążeniu pracą gruprsquos. Jako taki interesujesz się zaangażowaniem we wszystkie aspekty projektu. Nawet jeśli dzielisz pracę, a nie prace nad każdym kawałkiem, nadal jesteś odpowiedzialny za każdą część. Projekt grupy będzie klasyfikowany jako całość: jego różne składniki nie zostaną ocenione osobno. Twoje egzaminy mogą zawierać pytania, które opierają się na aspektach Twoich projektów grupowych. Zaleca się, aby każda grupa założyła gruntowne zasady na początku procesu, aby ułatwić wspólną pracę, w tym proces rozwiązywania problemów w celu rozwiązywania konfliktów. W rzadkiej sytuacji, w której uważasz, że członek grupy nie sprawuje uczciwego udziału w pracy, zachęcasz się, aby nie rozwiązywać problemów do momentu, w którym stają się poważne. Jeśli nie możesz rozwiązywać konfliktów wewnętrznie po swoich staraniach, powinny być zwrócone mi do głowy, a ja będę pracować z Państwem, aby znaleźć rozwiązanie. Po zakończeniu każdego projektu zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza oceny rówieśniczej w celu oceny wkładu każdego z członków grupy (w tym własnego wkładu). Jeśli istnieje zgoda co do tego, że członek grupy nie przyczynił się do sprawiedliwego podziału pracy na projekt, rozważę tę opinię podczas oceniania. W NYU Stern staramy się nauczyć wymagających kursów, które pozwolą uczniom wykazać się opanowaniem przedmiotu. Ogólnie rzecz ujmując, uczniowie studiów licencjackich mogą spodziewać się podziału wykształcenia, w którym: 25-35 uczniów może spodziewać się Arsquos za doskonałą pracę 50-70 uczniów może spodziewać się Brsquos na dobrą lub bardzo dobrą pracę 5-15 uczniów może spodziewaj się otrzymać Crsquos lub mniej na wystarczającą lub niższą pracę Pamiętaj, że chociaż szkoła używa tych zakresów jako przewodnika, faktyczna dystrybucja tego kursu i twojej własnej klasy będzie zależała od tego, jak właściwie jesteś w trakcie tego kursu. Ponowne skoordynowanie Proces przypisywania ocen ma być bezstronną oceną. Uczniowie są zachęcani do przestrzegania uczciwości i autorytetu systemu klasyfikacji profesorskwosów i zniechęcają się do podejmowania w tym celu arbitralnych wyzwań. Jeśli uważasz, że został popełniony niezamierzony błąd w klasyfikacji indywidualnego zadania lub w ocenie ogólnej oceny kursu, można złożyć prośbę o ocenę ponownej oceny. You must submit such requests in writing to me within 7 days of receiving the grade, including a brief written statement of why you believe that an error in grading has been made. Professional Responsibilities For This Course Class attendance is essential to your success in this course and is part of your grade. An excused absence can only be granted in cases of serious illness, grave family emergencies, or religious observance and must be documented. Job interviews and incompatible travel plans are considered unexcused absences. Where possible, please notify me in advance of an excused absence. In-class contribution is a significant part of your grade and an important part of our shared learning experience. Your active participation helps me to evaluate your overall performance. You can excel in this area if you come to class on time and contribute to the course by: Providing strong evidence of having thought through the material. Advancing the discussion by contributing insightful comments and questions. Listening attentively in class. Demonstrating interest in your peers comments, questions, and presentations. Giving constructive feedback to your peers when appropriate. Late assignments will either not be accepted or will incur a grade penalty unless due to documented serious illness or family emergency. Exceptions to this policy for reasons of religious observance or civic obligation will only be made available when the assignment cannot reasonably be completed prior to the due date and you make arrangements for late submission in advance. Arrive to class on time and stay to the end of the class period. Chronically arriving late or leaving class early is unprofessional and disruptive to the entire class. Repeated tardiness will have an impact on your grade. Turn off all electronic devices prior to the start of class. Laptops, cell phones and other electronic devices are a distraction to everyone. Stern Policies General Behavior The School expects that students will conduct themselves with respect and professionalism toward faculty, students, and others present in class and will follow the rules laid down by the instructor for classroom behavior. Students who fail to do so may be asked to leave the classroom. Collaboration on Graded Assignments Students may not work together on graded assignment unless the instructor gives express permission. Course Evaluations Course evaluations are important to us and to students who come after you. Please complete them thoughtfully. Academic Integrity Integrity is critical to the learning process and to all that we do here at NYU Stern. As members of our community, all students agree to abide by the NYU Stern Student Code of Conduct, which includes a commitment to: Exercise integrity in all aspects of one39s academic work including, but not limited to, the preparation and completion of exams, papers and all other course requirements by not engaging in any method or means that provides an unfair advantage. Clearly acknowledge the work and efforts of others when submitting written work as onersquos own. Ideas, data, direct quotations (which should be designated with quotation marks), paraphrasing, creative expression, or any other incorporation of the work of others should be fully referenced. Refrain from behaving in ways that knowingly support, assist, or in any way attempt to enable another person to engage in any violation of the Code of Conduct. Our support also includes reporting any observed violations of this Code of Conduct or other School and University policies that are deemed to adversely affect the NYU Stern community. The entire Stern Student Code of Conduct applies to all students enrolled in Stern courses and can be found here: To help ensure the integrity of our learning community, prose assignments you submit to Blackboard will be submitted to Turnitin. Turnitin will compare your submission to a database of prior submissions to Turnitin, current and archived Web pages, periodicals, journals, and publications. Additionally, your document will become part of the Turnitin database. Recording of Classes Your class may be recorded for educational purposes Students with Disabilities If you have a qualified disability and will require academic accommodation of any kind during this course, you must notify me at the beginning of the course and provide a letter from the Moses Center for Students with Disabilities (CSD, 998-4980, nyu. educsd ) verifying your registration and outlining the accommodations they recommend. If you will need to take an exam at the CSD, you must submit a completed Exam Accommodations Form to them at least one week prior to the scheduled exam time to be guaranteed accommodation.

Comments

Popular posts from this blog

Forex sygnały free online

Darmowy dostawca sygnałów Forex Najlepszy dostawca sygnałów walutowych Forex Sygnały handlowe są cennym narzędziem w zestawie zasobów. Za pomocą sygnałów można podejmować decyzje o tym, czy w dowolnym momencie warto kupić lub sprzedawać parę walut. Sygnały można generować za pomocą analizy fundamentalnej lub analizy technicznej. Wiele czynników współpracuje ze sobą w celu wygenerowania sygnałów kupna i umożliwienia odpowiedniego działania. Wielu forex brokerów oferuje swoim handlowcom sygnały za niewielką opłatą lub za darmo. Punkty wejścia i wyjścia mogą być określone przy użyciu sygnałów handlu forex, gdy są dobrze wykonane i można odnieść sukces z handlu przy użyciu tych sygnałów. Sygnały handlowe są częścią dużych programów, które można zaprogramować, aby kupować parę walut sprzedawanych, gdy przedstawione są pewne parametry. Złożone algorytmy i oprogramowanie high-tech będą w tworzeniu zautomatyzowanych systemów handlu forex. Korzystając z tych programów, możesz usunąć emocjonalny

Stock options in an llc

Jak działają opcje na akcje. Job reklamy w ogłoszeniach o wsparciu opcji na akcje coraz częściej Firmy oferują tę korzyść nie tylko wysoko płatnym kadry kierowniczej, ale również pracownikom zajmującym stanowiska w rankingu. Jakie są opcje na akcje Dlaczego firmy oferują im to Pracownicy gwarantowane zyski tylko dlatego, że mają opcje na akcje. Odpowiedzi na te pytania pozwolą Ci lepiej zrozumieć ten ruch coraz popularniejszy. Zaczynamy od prostej definicji opcji na akcje. Opcje z magazynu od pracodawcy dają Ci prawo do zakupu określonej liczby akcji danej firmy w czasie iw cenie ustalonej przez Twojego pracodawcę. Firmy prywatne i publiczne udostępniają opcje z kilku powodów. Chcą przyciągnąć i utrzymać dobrego pracownika. Chcą, aby ich pracownicy czuli się jak właściciele lub partnerzy w biznesie. Chcą zatrudnić wykwalifikowanych pracowników, oferując rekompensatę, która wykracza poza wynagrodzenie. Jest to szczególnie ważne w firmach rozpoczynających działalność, które wan t Aby utr

Sposoby dokonywania transakcji

ROZBUDOWANIE Opcja put Opcja put staje się bardziej wartościowa, ponieważ cena akcji bazowej spadnie w stosunku do ceny strajku Przeciwnie, opcja put traci swoją wartość w miarę wzrostu zapasów bazowych i czasu na wygaśnięcie. Wartość opcji put zmniejsza się z powodu rozkładu czasu, ponieważ prawdopodobieństwo spadku stada poniżej określonej ceny strajkowej maleje W przypadku, gdy opcja traci wartość czasu, wewnętrzna wartość zostaje pozostawiona, co odpowiada róŜnicy między ceną strajku a ceną akcji Out - opcja sprzedaży pieniądza gotówkowego i pieniądza gotówkowego ma wewnętrzną wartość zerową, ponieważ nie skorzystałaby ona z możliwości skorzystania z opcji Inwestorzy mogliby sprzedawać krótki zapas w obecnej cenie rynkowej, a nie wykonywać transakcji poza granicami - opcja put money w niepożądanej cenie strajkowej, która mogłaby spowodować straty. Przykład opcjonalnej opcji przykładowej. Na przykład zakładając, że inwestor posiada jedną opcję put na hipotetyczny zapas TAZR z ceną a